Proč pracovat právě v Kliku?
V Kliku nejsou jen prodejci pojistek. Klientům se snaží vybrat to nejvýhodnější pojištění na
míru, a poskytovat jim kvalitní zákaznický servis. Každá zpětná vazba a pochvala od klienta dává
jejich práci smysl a posouvá je neustále kupředu.
Co o Kliku říkají klienti se můžeš dočíst v sekci Co o nás říkají klienti.
Jen díky skvělým zaměstnancům, se z malého start-upu mohla stát tak úspěšná společnost, jakou je Klik dnes. Proto si Klik zakládá na přátelské atmosféře a férovém jednání. Je to parta lidí, která vždycky drží při sobě.
V Kliku jsou hrdí na to, že někteří ze zaměstnanců jsou ve firmě už od samého začátku a rostli tak profesně i osobnostně spolu s celou společností.
Co o Kliku říkají klienti se můžeš dočíst v sekci Co o nás říkají klienti.
Jen díky skvělým zaměstnancům, se z malého start-upu mohla stát tak úspěšná společnost, jakou je Klik dnes. Proto si Klik zakládá na přátelské atmosféře a férovém jednání. Je to parta lidí, která vždycky drží při sobě.
V Kliku jsou hrdí na to, že někteří ze zaměstnanců jsou ve firmě už od samého začátku a rostli tak profesně i osobnostně spolu s celou společností.
V Kliku Tě čeká:
Přátelská atmosféra
Upřímnost mezi kolegy a nadřízenými
Motivační finanční ohodnocení
Neformální, ale profesionální prostředí
Jistota stabilního zaměstnání
Nastartování kariéry
Jak vlastně může fungovat Call Centrum naruby?
Žádné studené kontakty
V Call Centru naruby se nemusíš bát žádných studených kontaktů nebo volání na náhodně
vygenerovaná čísla. Kontakty se získávají tak, že si klient sám vyplní formulář na webovkách
Klik.cz nebo si zadá žádost o zpětné zavolání a ve chvíli, kdy obchodníkům přijde žádost od
klienta, volají a prodávají.
Žádné call skripty
V této práci zapomeň také na rutinní čtení toho, co máš klientům říkat! V Call Centru naruby
nejsou žádné call skripty. Od nás dostaneš pouze osnovu hovoru, která Ti pomůže v komunikaci a
prodeji. S klienty pak vedeme neformální a přátelský dialog.
Žádné obavy z plnění cílů
V Kliku Ti může odpadnout i stres z plnění cílů. Záleží to jen na Tobě, kolik za měsíc uzavřeš
smluv, ale platí zde pravidlo čím více smluv tím vyšší bonusy. Nemusíš mít ani splněný cíl na
100 %, aby Ti
vůbec nějaký bonus byl vyplacen. U nás se provize obchodníkům vyplácejí už od plnění cíle na 60
%.
Dokonce ani nováčci se nemusí bát, že by pro ně cíle byly příliš vysoké a na provize tak vůbec nedosáhli.
Dokonce ani nováčci se nemusí bát, že by pro ně cíle byly příliš vysoké a na provize tak vůbec nedosáhli.
Kolik si v Kliku můžeš vydělat?
Nástupní mzda je 25.000 Kč plus bonusy.
Navýšení fixní mzdy dáváme po 6 měsících a po 1,5 roce.
Ve zkušební době jsou cíle nastavené tak, že si každý může vydělat 5.000 Kč až 20.000 Kč na bonusech. Po zkušební době Tě čekají bonusy v průměrné výši 40.000 - 85.000 Kč. Ti nejlepší prodejci si přijdou na provize v hodnotě i 100.000 Kč.
Navýšení fixní mzdy dáváme po 6 měsících a po 1,5 roce.
Ve zkušební době jsou cíle nastavené tak, že si každý může vydělat 5.000 Kč až 20.000 Kč na bonusech. Po zkušební době Tě čekají bonusy v průměrné výši 40.000 - 85.000 Kč. Ti nejlepší prodejci si přijdou na provize v hodnotě i 100.000 Kč.
Co se od tebe očekává?
Zaměstnanci jsou pro vedení v Kliku vždy na prvním místě. Hodně jim záleží na tom, abys zapadl
do týmu, sdílel tak společné hodnoty a cíle, které Klik.cz má. V Kliku si hodně zakládají na to,
aby nový zaměstnanec zapadl do týmu. Co to znamená?
Hledají někoho, kdo je přátelský, spolehlivý, pracovitý a proklientsky orientovaný. Pokud budeš mít praxi s prodejem po telefonu, budou rádi. Ale pokud ji nemáš a práce pro Klik.cz Tě zaujala, a máš alespoň maturitní vzdělání a čistý trestní rejstřík, neváhej a také zašli svůj životopis!
Hledají někoho, kdo je přátelský, spolehlivý, pracovitý a proklientsky orientovaný. Pokud budeš mít praxi s prodejem po telefonu, budou rádi. Ale pokud ji nemáš a práce pro Klik.cz Tě zaujala, a máš alespoň maturitní vzdělání a čistý trestní rejstřík, neváhej a také zašli svůj životopis!
V Klik.cz nejsou žádné call skripty. Co to znamená? Máš k dispozici osnovu hovoru, která slouží jako
takový „tahák,“ co a kdy klientovi sdělit. S klienty jsou vedeny neformální a přátelské dialogy.
A jak takový hovor s klientem může vypadat? Tady máš krátkou ukázku.
1. Představení
2. Zjištění základních informací o klientovi a zjištění potřeb
3. Nabídka ceny, rekapitulace a poslání smlouvy na e-mail
Co Ti firma nabízí?
- V Klik.cz se můžeš těšit především na přátelskou atmosféru a skvělou partu lidí, kteří se stanou nejenom Tvými kolegy, ale zároveň i Tvými přáteli. Aby si byli pracovníci na blízku, děvčata z HR pravidelně pořádají firemní akce a teambuildingy, kde si vždycky všichni užijí spoustu zábavy.
- I na zdraví zaměstnanců se tu myslí. Všichni dostávají pravidelnou dávku vitamínů v podobě ovocných úterků nebo se příležitostně rozdávají balíčky na podporu imunity.
- Referral program - za doporučení nového kolegy se můžete těšit na odměnu až 30.000 Kč.
- Prostřednictvím propracované interní Akademie mají zaměstnanci možnost sbírat nové zkušenosti, které jim pomáhají zvýšit jejich šance na profesní růst a připravit je tak na vyšší pozice v budoucnosti. Již mnoho prodejců se nejen díky Akademii vypracovalo z pozice Operátora Call Centra na vedoucí pozice v Call Centru ale i do jiných oddělení nebo Managementu společnosti.
Naše benefity
Občerstvení
Vychutnejte si snídani zdarma každý den
25 dní dovolené
Jsme za symbiózu práce a odpočinku
Home office
Práce z domova je u nás samozřejmostí
Multisport karta
Přispíváme na pohyb
Kde můžeš pro Klik pracovat?
Pracoviště v centru Prahy – Karlín (dobrá dostupnost od
metra, tramvaje).
Sídlíme spolu se Srovnejtem ve společných kancelářích v moderní budově River Garden Office.
V okolí je mnoho možností, kde se můžeš dobře naobědvat. Máme taky možnost objednat si oběd
přímo do kanceláře ze skvělé restaurace Jídlovice.
Pracoviště v Ústí nad Labem se nachází v centru
hned vedle Severočeského divadla opery a baletu. V přízemí budovy se nachází rovněž příjemná
kavárna, a i zde je v okolí mnoho možností, kde se můžeš dobře naobědvat. Kancelář nabízí pro
změnu střešní terasu s posezením a výhledem na celé Ústí.
Tvoji budoucí šéfové
"
Mám povolení srovnávat a nebál jsem se proklepnout a porovnat i Tvé případné budoucí šéfy.
Zaměřil jsem se nejen na vedení celé společnosti, ale představím Ti i Tvé přímé nadřízené,
kteří Ti budou podporou hned od prvního dne!
"
Ve vedení celého Kliku jsou tři členové – ředitel a zakladatel
Andrew Fuchs a Jednatelé
Lukáš Pikal a Aleš Rothbarth,
přičemž každý z nich má na starost určitou oblast.
Andrew Fuchs
Zakladatel Kliku, nyní CEO celého Česka & Slovenska
Lukáš Pikal
jako Chief Operations Officer je zodpovědný za výsledky a fungování našich Call Center Kliku
& P24 & Srovnejta.
Aleš Rothbarth
se zase v roli Chief Product & Business Development Officer stará o veškerou spolupráci s
pojišťovnami.
Luboš Hošek
Head of Telesales
Luboš se do Kliku přidal v roce 2013, kdy začínal na pozici Operátora Call Centra a velmi rychle
se stal jedním z nejúspěšnějších prodejců. Následně dostal Luboš příležitost a posunul se na
pozici Supervizora a krátce na to byl povýšen na Team Leadera. Nyní zastává pozici Head of
Telesales
všechny naše pobočky Kliku, P24 i Srovnejta a značky v rámci skupiny Netrisk Group.
Ať už se tedy přidáš do týmu v Praze nebo Ústí nad Labem, můžeš se těšit na tohoto ochotného a vždy nápomocného nadřízeného. Sám byl jedním z našich nejlepší obchodníků a své zkušenosti s nadšením předává dál všem nováčkům.
O tom jak Luboš vnímá fungování Call Center Kliku se více rozpovídal při rozhovoru s marketingovým oddělením - rozhovor si můžete přečíst zde.
Kromě Manažera Call Centra a týmu Trenérů Ti budou nápomocní i ostatní Team Leadeři - Ondřej Nechyba a Lukáš Trejbal. I oni si nejprve vyzkoušeli jaké je to na pozici Operátora Call Centra a proto Ti i oni budou skvělou oporou. Budou Ti dávat zpětné vazby a pomáhat zlepšovat Tvé výsledky.
Ať už se tedy přidáš do týmu v Praze nebo Ústí nad Labem, můžeš se těšit na tohoto ochotného a vždy nápomocného nadřízeného. Sám byl jedním z našich nejlepší obchodníků a své zkušenosti s nadšením předává dál všem nováčkům.
O tom jak Luboš vnímá fungování Call Center Kliku se více rozpovídal při rozhovoru s marketingovým oddělením - rozhovor si můžete přečíst zde.
Kromě Manažera Call Centra a týmu Trenérů Ti budou nápomocní i ostatní Team Leadeři - Ondřej Nechyba a Lukáš Trejbal. I oni si nejprve vyzkoušeli jaké je to na pozici Operátora Call Centra a proto Ti i oni budou skvělou oporou. Budou Ti dávat zpětné vazby a pomáhat zlepšovat Tvé výsledky.
"
Zeptal jsem se přímo jedné Operátorky z Call Centra, jak vychází se svým šéfem Lubošem?
"
Andrea Novotná
"Moc si cením svého šéfa Luboše, je vždy ochotný poradit, pomoci a vyslechnout,
nikdy neodmítne pomoc, dokáže pochválit, a když je něco špatně, v klidu vysvětlí a
poradí. Když je opora v šéfovi, všechno jde líp."
Nikola Šalounová
Nikča se k nám přidala na začátku roku 2019 a původně do Kliku nastupovala jako Operátorka
do ústeckého Call Centra. Po nějaké době se přestěhovala do Prahy, kde se stala se posilou
pražské pobočky, a při první možné příležitosti se přihlásila do výběrka na pozici
Supervizora. Výběrko vyhrála na plné čáře a po nějaké době jí byla nabídnuta pozice Trenéra.
Nyní Nikča zastává pozici Call Centre Manager pro pražský tým.
Ondřej Nechyba & Lukáš Trejbal
Stejně jako ostatní členové vedení Call Centra nastupovali i Ondra a Lukáš nejprve na pozici
Operátora Call Centra na naší ústeckou pobočku.
Ondra do konce ve stejný den jako Trenérka Nikča, a i v něm se probudili vůdčí schopnosti a dostal příležitost posunout se na pozici Supervizora.
Lukáš se k nám přidal poprvé v roce 2018 a pak nás na malou chvíli opustil, a chtěl zkusit štěstí jinde. Netrvalo dlouho a vrátil se k nám zpátky a čekala na něj veliká výzva, když nás všechny přesvědčil, že právě on bude další skvělou posilou ve vedení Call Centra.
Jak Ondra, tak Lukáš se v pozici Supervizora velmi dobře osvědčili a zanedlouho jim byla nabídnuta pozice Team Leadera. Od ledna 2024 se z nich stali manažeři pro ústecké týmy. Své role mají kluci rozdělené. Ondra má na starost Klik tým a Lukáš Porovnej24 tým.
Ondra do konce ve stejný den jako Trenérka Nikča, a i v něm se probudili vůdčí schopnosti a dostal příležitost posunout se na pozici Supervizora.
Lukáš se k nám přidal poprvé v roce 2018 a pak nás na malou chvíli opustil, a chtěl zkusit štěstí jinde. Netrvalo dlouho a vrátil se k nám zpátky a čekala na něj veliká výzva, když nás všechny přesvědčil, že právě on bude další skvělou posilou ve vedení Call Centra.
Jak Ondra, tak Lukáš se v pozici Supervizora velmi dobře osvědčili a zanedlouho jim byla nabídnuta pozice Team Leadera. Od ledna 2024 se z nich stali manažeři pro ústecké týmy. Své role mají kluci rozdělené. Ondra má na starost Klik tým a Lukáš Porovnej24 tým.
Tomáš Zaoral
Tomáš v Kliku pracuje od roku 2016 a o tři roky později se stal Supervizorem. Na této pozici
se velmi rychle osvědčil a byl povýšen na svou současnou pozici Team Leadera. Tom má na
starosti celé pražské Call Centrum. Vede celý pražský tým prodejců a bude Ti oporou při
plněním tvých prodejních cílů. Je to velmi vstřícný šéf, který Tě ale dokáže posunout hodně
daleko.
Michal Šulek
Michal v Kliku pracuje téměř od jeho vzniku. Nastoupil v roce 2012 jako obchodník po
telefonu.
Díky němu tenkrát vedení zjistilo, že prodej havarijního pojištění je snadný. Stačí jen
použít
ty správné argumenty, kterých měl Michal nespočet. Michalův profesionální přístup ke
klientům ho
brzy posunul na pozici Team Leadera a následně našel své uplatnění na pozici Senior Trenéra.
Michal zastřešuje veškeré tréninky, koučování, náslechy hovorů a zpětné vazby ve všech
pobočkách.
Ondřej fiala & Pavla Kukačková
Ondra Fiala k nám nastoupil jako obchodník po telefonu už v roce 2013. Začátkem roku 2018
byl povýšen na pozici Supervizora a pomáhal Lubošovi (Head of Telesales) s
rozjezdem nové pobočky v Ústí nad Labem. S růstem této pobočky se pak Ondra vyprofiloval
(vypracoval) na pozici Quality & Traffic Specialist.
Netrvalo to dlouho a začátkem roku 2019 se k Ondrovi přidala i kolegyně Pája Kukačková. Pája je s Klikem od začátku otevření ústecké pobočky. Také začínala na pozici prodejce v Call Centru. Ondra i Pája školí naše nováčky a starají se především o kvalitu hovorů našich obchodníků. Dělají s nováčky i zkušenými prodejci koučinky a dávají jim zpětné vazby. Ondra k tomu navíc ještě zastřešuje provoz pražské a ústecké pobočky. Má na starosti sestavování směn a řeší případné změny v docházce.
Netrvalo to dlouho a začátkem roku 2019 se k Ondrovi přidala i kolegyně Pája Kukačková. Pája je s Klikem od začátku otevření ústecké pobočky. Také začínala na pozici prodejce v Call Centru. Ondra i Pája školí naše nováčky a starají se především o kvalitu hovorů našich obchodníků. Dělají s nováčky i zkušenými prodejci koučinky a dávají jim zpětné vazby. Ondra k tomu navíc ještě zastřešuje provoz pražské a ústecké pobočky. Má na starosti sestavování směn a řeší případné změny v docházce.
Jaroslav Opálecký & Andrea Chudobů
Jarda Opálecký se k nám přidal v lednu 2021 a začínal na pozici prodejce v Call Centru. O
pár měsíců později po sloučení s firmou Porovnej24 se Jarda přesunul z Kliku do Porovnej24,
kde nám pomáhal rozjet první ústecký tým. V listopadu 2023 se Jarda přihlásil do Akademie a
stal se z něj mentor. Jarda v rámci Akademie vytvořil nový školící program, díky kterému
nováčci lépe vklouznou do procesu a rychleji se zorientují v systému. Díky jeho práci se z
něj stal v únoru 2024 Supervizor týmu Porovnej24.
Andrea Chudobů nastupovala do Kliku v únoru 2022 a začínala také na pozici prodejce v Call Centru. Stejně jako Jarda se i Andy přihlásila v listopadu do naší Akademie a stala se z ní mentorka. V únoru 2024 se posunula na pozici Senior mentora. Andy dokáže pomoci při zaučení napříč veškerým procesem a díky tomu každý z nováčků pod její podporou velmi rychle vyrostl. O měsíc později se tak z ní stala Supervizorka pro pražský tým.
Andrea Chudobů nastupovala do Kliku v únoru 2022 a začínala také na pozici prodejce v Call Centru. Stejně jako Jarda se i Andy přihlásila v listopadu do naší Akademie a stala se z ní mentorka. V únoru 2024 se posunula na pozici Senior mentora. Andy dokáže pomoci při zaučení napříč veškerým procesem a díky tomu každý z nováčků pod její podporou velmi rychle vyrostl. O měsíc později se tak z ní stala Supervizorka pro pražský tým.
Michal, Ondra a Pája tvoří tak skvělý tým, který Tě vše potřebné naučí a pomůžou Ti stát se skvělým
obchodníkem!
Pozice Operátora Call Centra byla pro mnohé skvělá startovní pozice a už řada našich kolegů měla možnost se v rámci společnosti posunout vstříc k nové výzvě ať už ve vedení našeho Call Centra nebo i do jiných oddělení mimo Call Centrum.
Pozice Operátora Call Centra byla pro mnohé skvělá startovní pozice a už řada našich kolegů měla možnost se v rámci společnosti posunout vstříc k nové výzvě ať už ve vedení našeho Call Centra nebo i do jiných oddělení mimo Call Centrum.