Reference

V poslední řadě bych Ti ještě rád na závěr ukázal, co o Kliku říkají klienti a jak Klik vnímají jeho zaměstnanci.

Co o Kliku napsali jejich klienti?

Vážený pane řediteli,

dovolte mi, abych vám touto cestou poděkoval za skvělé služby Vaší společnosti. Věnoval se mi pan Tomáš Zaoral a jeho služby byly na profesionální i lidsky empatické vysoké úrovni. Ještě jednou děkuji a jistě Vašich služeb využiji i v budoucnu.
Dobrý den,

chtěla bych Vám moc poděkovat za Vaši skvělou práci. Nechala jsem si přes vás udělat pojištění mého auta a jsem velice spokojená. Pán, který se mi věnoval, byl velice ochotný, vstřícný a milý. Vše se vyřídilo velice rychle a bez sebemenšího problému. Ještě jednou veliké díky.
Dobrý den, pane řediteli,

chci touto cestou poděkovat Vašemu zaměstnanci, který se mnou uzavřel pojistnou smlouvu. A to za jeho vstřícný a rychlý přístup. Dále za projevenou trpělivost a znalost, prostě příjemné jednání a profesionální vystupování.

Děkuji, že mu vyřídíte můj pozdrav a poděkování.
Dobrý den pane řediteli,
chtěl bych vyzdvihnout perfektní jednání vaší zaměstnankyně. S pozdravem spokojený klient.
Profesionálně odvedená práce vstřícnost a příjemné vystupování!

Děkuji krásný den.

P.S. Radost mít takové spolupracovníky.
Dobrý den,

údaje jsou v pořádku. Ještě jednou Vám mnohokrát děkuji za cenné rady a ochotu. Velmi si toho vážím. Dlouho jsem se nesetkal s takto příjemným jednáním.

Přeji i Vám ještě jednou krásný víkend.
Děkuji, jsem spokojený za rychlé a kvalitní jednání paní operátorky, zaslouží si odměnu. Málokde se setkávám s perfektní spoluprací a vstřícností.
Agent Agent
"
Zjistil jsem, že v Kliku panuje velmi dobrá atmosféra. Dokonce jsem pro Tebe vyzpovídal několik zaměstnanců, kteří Ti sami řeknou, jak práci v této společnosti vnímají a co na ní oceňují.
"

Příběhy od zaměstnanců

Jmenuji se Lukáš a před Klikem jsem v Call Centru nikdy nepracoval, tak že jsem ani pořádně nevěděl, co vlastně od Call Centra očekávat.

Na začátek mě čekalo týdenní školení a trénink hovorů. Tím, že jsem neměl s voláním žádné zkušenosti (kromě volání si s kámošema 😁), tak tréma byla veliká, ale díky kolektivu a pořádnému zaškolení to tak hrozné nebylo. Víceméně je to ještě jednoduší než prodávat face to face. Po pár hovorech začala tréma opadávat a začalo to být easy.

Teď už pracuji v Kliku skoro 3 roky a jsem tu velmi spokojený. Máme tu super partu lidí, a nemůžu říct, že by se tu našel někdo, kdo mi vadí nebo nesedí. Máme různé benefity v rámci soutěží o poukázky, firemní akce, a hlavně velkou soutěživost týmu. A co dělá naši firmu skvělou? Právě lidi, co tu pracují!
Jmenuji se Patrik Pech, jsem vyučený kuchař a jako maturitní obor mám Marketing a management. Dlouhou dobu jsem nevěděl, co bych chtěl vlastně jednou dělat, stále jsem se vracel zpátky do kuchyně, jelikož jsem v tom tzv. "uměl chodit". Z ničeho nic přišla covid krize, pracovní doba byla zkrácená, tím pádem i menší výplata, a to jsem nechtěl. V jednu chvíli mi najednou vyskočil inzerát na Klik, že hledají nové kolegy, proto jsem neváhal s reakcí. Už během prvního pracovního dne jsem věděl, že mě ta práce bude bavit, jelikož jsem komunikativní osoba. Nikdy dřív jsem v Call Centru nepracoval, byla to pro mě úplně nová zkušenost. Samozřejmě jsem měl i nějaké pochyby, zda v tom budu dobrý a jestli si vydělám přesně to, co mi bylo slíbeno. Nyní můžu s klidem říct, že si vydělávám dokonce i víc.

Teď už je to více jak rok, co v Kliku pracuji a jsem tu spokojený. Panuje tu opravdu přátelská a uvolněná atmosféra. Vzhledem k tomu, že jsem celkem soutěživý typ, oceňuji i výzvy, které jsou v Kliku podporovány. Třeba soutěžemi o poukázky či jiné věcné ceny.
Moje jméno je Petra Hladká a v Kliku pracuji od začátku roku 2017. Na Call Centru jsem nikdy předtím nepracovala, a hlavně jsem si vždy myslela, že na Call Centrum mě nikdo ani nikdy nedostane. Ovšem člověk míní, život mění. V původním zaměstnání jsem začala být nespokojená, účetnictví mě nenaplňovalo a život se mi smrskl na termíny od DPH k DPH.

Začala jsem se rozhlížet jinde. Manžel byl tou dobou už v Kliku pevně ukotvený, a tak mě začal lehce směrovat. Řekla jsem si, že vlastně nemám co ztratit a rozhodla jsem se to zkusit. A opravdu nebylo se čeho bát. Vypíchla bych především to, že opravdu voláte na kontakty, kde lidé tu službu chtějí a vědí, že jim budete volat.

Překvapil mě i samotný pohovor, který probíhal opravdu neformálním stylem, spíš to byl příjemný rozhovor než pohovor. Vlastně jsem až tak moc nepřemýšlela nad tím, co mě vlastně čeká a nechala jsem se pohltit příjemnou atmosférou. Proběhlo školení, které bylo také fajn a připravilo mě na všemožné situace, kterým jsem pak musela čelit. Od prvních dní mi byl stále někdo po ruce. Kdykoliv se člověk může obrátit na jakékoliv oddělení nebo na kohokoliv z kolegů, kteří tam jsou delší dobu.

Co se týká atmosféry, v Kliku panuje opravdu pohoda, je tam místo pro smích, soutěže i mimopracovní akce.

Ke Call Centrům samozřejmě patří i vysoké cíle a laťka se posouvá. Ne každý je schopný vždy vše obsáhnout, ale na druhou stranu je možné si vydělat opravdu peníze hodně nad průměrem. Je fajn, že nad námi ale nikdo nestojí, když se splnit nepodaří.

Motivace proč pracovat na Call Centrum může být pro někoho vydělat si opravdu hodně peněz, pro někoho zase že může chodit do práce s pohodovou atmosférou. Někomu vyhovuje, že dělá v centru a vše je dostupné. Někdo chce jen zkusit něco nového, aby nabral zkušenosti. Někdo chce začít s voláním a drát se o postup na vyšší pozice. A právě to všechno Klik nabízí.
Jmenuji se Nikola Ničová a do Kliku jsem se dostala, protože jsem ve své původní práci nebyla spokojená, tak jsem hledala na internetu různé pracovní nabídky. Zrovna ta od Kliku mě zaujala tak jsem neváhala a poslala životopis.

Moc jsem nevěděla co od toho čekat, protože to byla moje první práce v Call Centrum. První týden nás čekalo školení, kde nám bylo vše vysvětleno a vše jsem měla možnost nejprve natrénovat. Po týdnu nás čekal test, na který jsem byla připravená díky školení a pak už jsem šla volat. Když jsem šla volat ještě u nás seděl trenér, který mi se vším pomáhal, ale mile mě překvapilo, jak jsem se do toho rychle dostala a uměla reagovat na všechny požadavky klienta.

Teď už to budou 3 roky, co v Kliku pracuji a nemůžu si na nic stěžovat. Na Call centru máme super kolektiv a našla jsem si tu spoustu kamarádů. Práci v kliku určitě doporučuji i mým známým.